Saturday, June 5, 2010

Nayli masuk ward




Pic ni diambil time nayli kena duduk ward... X mcm org sakit pon... Semua org pelik naper kami kena duduk ward..

Tp syukur alhamdulillah sbb nayli bukannyer kena tarik(sakit sawan/kancing gigi) tp cuma susah nak control nafas.. Mcm org yg tercekik n terjerut leher... Yg peliknya sampai biru bibir... Badan dia pon keras macam robot yg tersentak 2,3 kali sbb habis baterry.. Mmg buat kami panik...

Per per pon byk yg Aku belajar ms kat spital... Muka ibu2 n bapak2 yg terpancar kesedihan dan kerisauan menjaga Anak yg sakit sambil berdoa agar Anak cepat sembuh supaya dpt menjalankan kehidupan seperti biasa.. Ader juga muka penyesalan dan takut kehilangan org yg tersayang..

Mungkin kesibukan Aku di tempat kerja mejadikan Aku lupa tanggungjawab terhadap anak2... Tp ini semua kehendak allah... Kami Redha atas aper yg dah berlaku... Bukan niat nak jd cenni.. Semuanyer dah tertulis... Kalau boleh biarla Aku yg pergi dulu... Asalkan bukan org yg Aku sayang... X sanggup rasanyer nak menangis dan meratapi kehilangan... Itula kehidupan... Dunia ni sementara ajer... Aper yg Aku lalui tempo hari mcm Aku mati hidup semula... Syukur krn Allah terima doa kami...

No comments: