Sunday, January 24, 2010

masih ada sinar harapan


setahun yg dulu... aku selalu jer menangis... hari hari... tiap tiap malam dan setiap bangun pagi... sekarang... alhamdulillah... berkat kesabaranku, Allah SWT masih memberi ruang pada kami sekeluarga untuk meneruskan hidup bersama sama... syukur sekali lagi...

aku percaya yang setiap dugaan pasti akan menyusul kebahagiaan... dan semakin aku membenci dier semakin aku teringatkan dier... cuma aku tak tahu aper yg bakal aku lalui akan datang... aku dah tak sanggup lagi melalui perkara yg sama...

dengan harapan yg tinggi, setiap hari aku berdoa sekiranya dialah pasanganku didunia dan akhirat, kembalikanlah rasa cinta dan sayang itu semula kepadaku tetapi sekiranya aku akan hidup sengsara di masa akan datang, Kau (Allah) pisahkanlah kami...

tapi bila aku pandang pada kedua dua anak anakku... rasa lebih sakit kalau mereka berdua tak berbapa dan tak beribu... disitu lah aku terpaksa akur yg aku tak boleh pentingkan diri sendiri... kami saling perlukan antara satu sama lain... ya Allah kembalikan perasaan sayang ku terhadap suamiku... malahan Kau berikanlah aku perasaan sayang lebih dari yg pernah kami lalui demi anak anak kami.. insyaallah...amin..

5 comments:

Cupu said...
This comment has been removed by the author.
Cupu said...

Relax la atip...
Kebahagian dan kasih sayang tue boleh ade jika ko dengan ikhlas memaafkan si dia....terima semuanya dengan hati yang terbuka & maybe tuhan sedang menguji umatnya...:D

ateap said...

tu aa... betul betul betul... aku setuju tu... so si dier pun tengah bersabar layan kerenah aku... huhu..

thnx 4 your concern.. ko slalu jer ader time aku sedih.. dan ketawa... thanx sssoooo mmmuchh..

hafiz yg bagus said...

ehem ehem... citer pasal sapa ni? boleh terangkan skit?

ateap said...

la lalalala...